Đánh giá hiệu quả của 3 bước trọng tâm trong đón tiếp người bệnh tại khoa cấp cứu bệnh viện việt tiệp, hải phòng (tháng 3-tháng 8/2012)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bích Thủy Lê, Thị Thu Lan Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 362.1 Physical illness

Thông tin xuất bản: Y học Việt Nam, 2013

Mô tả vật lý: 257-260

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 631243

The communication and behaviour in hospital are being attractive. To evaluate patient satisfaction with steps of reception in Emergency Departement, the authors performed this reseach and received the results: the rate of patient satisfaction and more satisfication with greeting increase from 56,5 percent to 95,1 percent respectively, with reception at entrance was from 56,7 percent to 88 percent and the full direction was from 56,5 percent to 71 percent.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH