Đánh giá hiệu quả rèn luyện nghiệp vụ sư phạm của sinh viên sư phạm hóa học thông qua học phần "tập giảng"

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hoàng Hoa Đào

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370.71 Education

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 27-35

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 631279

 The purpose of this study is to make an evaluation on pedagogical training of chemistry trainee teachers in "Microteaching Practice" Course. The evaluation aims to 1) give trainee teachers effective feedback in order to support and stimulate their study
  2) give teacher educators feedbacks on the Course practice
  and 3) ensure the quality of the Course. The qualitative study was carried out on 41 third-year students at Chemistry Department, HCMC University of Education in the academic year 2011-2012.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH