Đánh giá kết quả học tập ngoại ngữ của sinh viên theo tiếp cận năng lực

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Thái Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 420 English and Old English (Anglo-Saxon)

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 55-57

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 631366

The paper is to review most popular views on communicative competence in teaching and learning languages and propose the concept of communicative foreign language competence including grammatical competence, textual competence, illocutionary competence. socio-linguistic competence. and strategic competence. It gives some suggestions on competency-based assessment of student learning outcomes in foreign language teaching and learning with the focus on objectives, content, principles, methods and assessment tool designing.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH