Đánh giá sự hài lòng của người bệnh về dịch vụ khám, chữa bệnh tại khoa khám bệnh, bệnh viện đa khoa huyện ninh giang, tỉnh hải dương, năm 2012

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hùng Cường Chu, Trí Dũng Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 362.11 Hospitals and related institutions

Thông tin xuất bản: Y học thực hành, 2013

Mô tả vật lý: 45420

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 631498

Patient satisfaction is one imporlant indicator of health outcomes and plays a key role in improving health service quality. Cross-sectional study conducted on 220 patients at the Faculty of Examination, Ninh Giang Hospital, Hai Duong province from 1/2012 to 7/2012. Data were obtained from structured questionnaires. Likerl scale from 1 (very dissatisfied) to 5 (very satisfied). Results: The overall patient satisfaction rating was 23.6 percent. Factors associated statistically significantly satisfaction was the level of income, satisfied with: waiting time services, interaction and communication with health staff, facilities and health outcomes.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH