Đánh giá trong dạy học theo dự án theo định hướng phát triển năng lực sư phạm cho sinh viên sư phạm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Việt Cường Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.3 Methods of instruction and study

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 31-33

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 631589

Project-based learning (PBL) is a student-centered teaching approach. Throughout PBL, students not only comprehend essential knowledge but also have a chance to form and train their necessary pedagogical skills and abilities. In this paper, the authors would like to discuss about evaluating and assessing perceptual knowledge skills and developing essential pedagogical abilities for students by using PBL approach as well.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH