Khái niệm "kĩ năng ứng phó với stress trong hoạt động học tập theo học chế tín chỉ"

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Đoạt Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 158 Applied psychology

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 45546

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 634081

 Credit-based training at universities is now the essential developmental trend for lifting university education quality. The research thesis "Pedagogic students' stress coping skills in credit-based learning" is to contribute actively to the educational training process. To do research. we conducted main concepts related to the thesis. Those are skill. coping (coping skill)
  stress. credit-based learning (stress in credit-based learning)
  stress coping skills in creditbased learning. Those concepts are the base for the surveying process.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH