Khai thác một số dạng bài toán hình học ở tiểu học nhằm tích cực hoá hoạt động nhận thức của học sinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bá Thịnh Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 510 Mathematics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 30-31,40

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 634109

At primary schools. the two types of mathematical problems: Count the number of shapes in order to recognize a particular shape in the general and a shape in accordance with given conditions are closely related to each other. The analysis of this relation will create better inspirations for the tudents in their studying and positive reactions in the other studying activities. This article introduces a few particular examples, explores and analyses le mentioned relation. and proposes positive teaching methods.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH