Khảo sát thực trạng dạy và học từ vựng tiếng anh ở một số trường trung học phổ thông tại hà nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Hoa Tạ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 420 English and Old English (Anglo-Saxon)

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 59-61

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 634213

It is well documented that vocabulmy is essential in foreign language learning and especially in communication. In fact, inability to memorize words, misuse, mispronunciation and failure to retrieve and use them in certain communicative situations are common problems among Vietnamese learners of English. This study analyzes and present major findings about learners' attitudes, difficulties and techniques of learning vocabulary and teachers' attitudes and techniques of teaching vocabulary. Based on the theoretical background of vocabulary, learning and teaching vocabulary and the communicative approach and practical basis. the study presents several practical and feasible techniques of engaging learners to enrich and use their vocabulary effectively for communicative purposes.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH