Mô hình đào tạo giáo viên của cộng hoà pháp và khả năng vận dụng vào việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Ninh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 379.2 Specific policy issues in public education

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 63-65

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 635090

Studying high-qualified training model for high school teacher staff is an urgent demand for Vietnam education particularly and the society generally aimed to meet education innovation process and development of the country. France is one of the countries has the most advanced education in the world and sucessfully reformed in education and teacher training. Therefore, studying teacher training procedure of France will bring precious experiences for innovating teacher training procedures in Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH