Mô hình giáo dục hoà nhập trung học cơ sở tại việt nam - thành công và thách thức

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Kim Nga Lương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 379.2 Specific policy issues in public education

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 45388

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 635099

This is the first experimental model in Vietnam aims to enhance the opportunities and conditions for the students with disabilities to participate in inclusive junior school. A research Framework Models included four components testing which has contributed to alter and create the core values of the school. As the successfulness as well as achievements of the study. In 2011, the Ministry of Education and Training has continued to expand IE students model and focused on disabilities secondary school in the whole of Vietnam by using a loan from Asia Development Bank (ADB).
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH