Một số định hướng trong việc dạy học tìm tòi, khám phá kiến thức giải tích cho học sinh trung học phổ thông chuyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Sỹ Nam Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.7 *Mathematics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học, 2012

Mô tả vật lý: 26-32

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 635427

The manner of teaching which encourages student research and the personal discovery of information among specialized high school students is very important. This approach has a double purpose in that it helps students learn on their own and encourages them to acquire more information and experience. Using this approach, students can do creative work and gain information by themselves. Moreover, this approach will help students learn more than ever. In this article the author suggests enhancing ways of teaching that could result in increased research and discovery in the area of mathematical analysis among students enrolled in gifted high schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH