Một số vấn đề lý luận về tri nhận giáo viên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Việt Hùng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370.71 Education

Thông tin xuất bản: TC Khoa học và Công nghệ Thái Nguyên, 2012

Mô tả vật lý: 97-103

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 635751

This paper is a part in a bigger research project of secondary school teachers' cognitions of the textbooks and the teaching methodology (Task-based Language Teaching). The purpose of this is to mention some theoretical issues in researches of teacher cognition, and then to propose the suggestions for the research project of secondary school teacher cognition. Firstly, the paper presents various concepts of teachers' cognitions. Secondly, this paper gives out educators' viewpoints of the importances of teachers' cognition of teaching methodology. Nextly, some researches in teacher cognitions of learning and teaching are discussed and reviewed. Lastly, the research in secondary school teacher cognition of textbooks and teaching methodology (TBLT) in Vietnam is suggested.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH