Một số vấn đề về dạy học phân môn tập làm văn trong sách giáo khoa ngữ văn 9

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phượng Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.62 Written and spoken expression

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 18-20

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 635786

Innovation-based learning how to write programs. textbook Literature 9th grade is bringing a new spirit to the Philological subjects in schools. After nearly ten years of implementation. the problem of distributed innovation Exercising arts no longer difficult embarrassing for teachers and students in the early years. Students write texts with genuine content. that make sense. their own ideas. know how to use a combination of modes of expression and the text allows the argument to establish. promote living capital and associated capacity. the imagination of the students in the essay. students know how to type text in social life. Besides the above advantages still exist some limitations to overcome as the student has not mastered the four types of discourse. emphasizes learn skills and find prior written especially for the form set out open towards the student's ability to express in the essay is limited.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH