Nâng cao chất lượng đào tạo từ kinh nghiệm phát triển tư duy độc lập, sáng tạo của học viên trong chương trình đào tạo liên kết nước ngoài đến khả năng áp dụng vào chương trình đào tạo trong nước

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Diệu Hằng Trịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 378.006 Organizations

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 7-9,11

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 636018

In conclusion, the Vietnamese education has been aiming to an all-side system under the "learner-centered" method. If the existing issues can be resolved, the Vietnamese government is going to achieve its targets by undetaking articulation programs with foreign countries. By applying the TQM model in education quality management. Vietnam could improve the management system of education quality for international under-graduate articulation programs and succeed in reform the existing education system fundamentally and wholly.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH