Nghiên cứu tải trọng giới hạn nền đất chịu tác dụng của tải trọng nền đường đắp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đình Đạm Hoàng, Minh Khoa Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 624.1 Structural engineering and underground construction

Thông tin xuất bản: Giao thông vận tải, 2012

Mô tả vật lý: 21-22,32

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 637157

Proposed that ground is a continuous environment, stress status of a point in ground in the flat stress problem is defined as stress components Dx, Dz, Txz satisfying static balancing condition. This system of equations has various roots, the problem is indefinite. This problem can become definite by adding more condition of the max shear stress at minimum (Tmax - min) at each point in ground. Based on the obove mentioned stress theory, this paper presents the
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH