Những vấn đề căn bản của quy trình chuẩn bị và tiến hành bài học dựa trên giải quyết vấn đề

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hạ Ni Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370.71 Education

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 34-36

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 638043

Problem-Based Learning (PBL) is a student-centered pedagogy in which students learn about a subject through the experience of problem solving. The constructs for teaching PBL are very different from traditional classroom/lecture teaching. This article describes problem-based lesson planning and conduction. It focuses on the five phases of problem-based learning and required teacher behaviors for each phase.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH