Phân loại bạo lựchọc đường giữa học sinh và học sinh ở bậc trung học hiện nay

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đắc Thanh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.58 Specific discipline problems

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 9-11,19

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 638267

Through a study of theories and situations of school violence among Vietnamese high school students, the investigator classified behaviors of school violence basing on the four main criteria: causes, behavioral effects, areas and violent students' intention to determine relevant behaviors of school violence. The investigator also suggested a range of innovative approaches of school violence classification. Theoretically, the study set the first few steps for further studies on school violence to find possible solutions of the issue in Vietnamese high schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH