Phát triển giao tiếp cho trẻ khiếm thị đa tật

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Mục Phạm, Thu Giang Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.9 Special education

Thông tin xuất bản: Khoa học Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 43-46

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 638566

 Education for visually impaired children with multiple disabilities in an exceptionally complex process. Under this circumstance, the article gives mention to the communicative development for visually impaired children with multiple disabilities through four fundamental methods, i.e. use of objects, pictures, printed and Braille alphabets
  conduct of dialogues through objects
  touching and using objects such as signals
  establishing the object-based communication system.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH