Phương pháp dạy học và kiểm tra, đánh giá môn ngữ văn trong chương trình giáo dục phổ thông hiện hành và phương hướng đổi mới chương trình sau 2015

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hồng Vân Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 807.1 Education, research, related topics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 45-48

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 638814

The current Philology curriculum attachs special importance to reform teaching methods, testing and evaluation. However, the reform is not synchronous mainly formalistic, the effect of Philology school time is not high. Towards the objective of developing learners' competence of curriculum and textbook after 2015. it needs to continue reforming Philology teaching methods to enhance organizing activities, focus in training self-learning method. and learners knowledge self-creation. Apply standardized competence evaluating process. use information and communicate technology as a strong tool to offer an open and interactive learning environment. in order to make the reform of teaching methods and evaluation really effective.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH