Sản phẩm thông tin khoa học và công nghệ nhìn từ góc độ kinh tế học thông tin

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Nhật Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.1 Agriculture

Thông tin xuất bản: Thông tin và tư liệu, 2012

Mô tả vật lý: 23-27

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 639387

The article mentioned four characteristics of information products: formation and development associated with the formation and development of the information agencies, the original nature is public-own and non-commodities, the value is usually calculated by individual work, widely used unlimited space and time. The author also mentioned three characteristics of information goods, which are: the use value of personal and social community, both taking into public ownership and private ownership, the use requires a high level understanding of science and technology respectively.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH