Sử dụng sơ đồ tư duy để củng cố kiến thức bài học lịch sử

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Mộng Thường Huỳnh, Vĩnh Tường Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 540.71 Chemistry and allied sciences

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 50-51

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 639615

This acticle mention about using mind maps to promote lessons is a measure to improve the history lessons in high school. Teachers can design or show students how to design mind map by themselves for mastering their (most effective) lessons. Thereby helping students inculcate lmowledge, train analytical skills and generalize learning content with an overall picture of content knowledge systems students have learned.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH