Thiết kế tiến trình dạy học trẻ khiếm thính tiểu học theo hướng tiếp cận cá nhân để học hoà nhập

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Mỹ Phương Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.912 Students with hearing impairments

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 30-31,59

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 640487

The children with hearing loss is the active subject in studying operation. there are the specific characteristics for ability and demand in communication. In order to ensure for the children with hearing loss to study well in the integrated school it needs to design and perform the lessons to teach for the children with hearing loss of primary school to follow for contacting with personality to study the integration. it means to design the lesson for teaching that should stipulate the gap of each individual of the children with hearing loss in the integrated class, from that to show the solutions for the individual to be suitable in the personal period.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH