Thiết kế tình huống dạy học nhằm tăng cường hoạt động học tập của học sinh trong dạy học môn toán

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lê Minh Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 510.712 Mathematics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 38-39

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 640488

The article mentions about one important measure to promote active of students in Mathematics learning. It is about how to design a lesson which includes learning situations. Author offers seven steps of designing teaching situations to enhance the learning experience of students. In each design step, the author analyzes the basic of theoretical and provides examples. This article contributes practical orientation for teachers, helps them design practical lectures with high efficiency.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH