Thiết kế tình huống gợi vấn đề cho học sinh thảo luận trong hoạt động tìm kiếm và sửa chữa sai lầm khi giải toán

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phương Thảo Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 510.712 Mathematics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 40-41,46

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 640491

The article refers to the design problem situations for students to discuss in the search and correct mistakes operation when solving problems in Maths with a desire to restrict the form of group-based learning. For organizations to discuss effective, the authors have proposed the design process includes five steps: choose mistakes, choose knowledge to discuss, design situation for discussions, let students discuss and summarize knowledge. The author also illustrates the process by the various specific examples.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH