Thực trạng đổi mới phương pháp dạy học môn toán ở một số trường trung học cơ sở thủ đô viêng chăn nước cộng hòa dân chủ nhân dân lào

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bannavong Outhay

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.72 *Arithmetic

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học, 2012

Mô tả vật lý: 14-18

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 640806

Mathematics teaching/learning in some secondary schools in Vientiane, Laos PDR, is low in quality because teachers use methods which are inadequate, students reject learning, schools managers lack management skills and there is a dearth of affection in the school environment. If methods were used which would encourage active learning and the self acquisition of mathematics, students would be better able to develop various skills and abilities learning with a resultant higher quality results.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH