Tổ chức hoạt động tự học cho sinh viên trong dạy học ở đại học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quang Cường Tôn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 895.9 Literatures of miscellaneous languages of Southeast Asia; Munda literatures

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 16-19

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 644487

The article suggests new concept of self-study as a specific teaching approach in higher education: the balance of teacher activity and self-organization leading learning activity of learner. In this article, the self-study is analyzed in different aspect such as learning activity embedded into lecture. seminar. experimental course. directive. compulsory or elective etc. The list of factors impacted to effectiveness of using self-study also introduced. The author provides some suggestions regarding to the question how to effectively organize self-study for students towards improvement of teaching and learning outcomes in credit system.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH