Ứng dụng phương pháp giả thiết tạm trong dạy học toán ở tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hạnh Lê, Trường Sinh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 025.3 Bibliographic analysis and control

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 56-57,55

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 645222

This article pointed out the importance and necessity of "method assumes temporary" in training and development of thinking for students in general, elementary school students in particular. To prove the uniqueness of this method. after each example the authors analyzed to compare the solution of the problem with this method with other methods.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH