Vận dụng một số mô hình phân tích trong xây dựng kế hoạch chiến lược tuyển dụng tại công ty cổ phần đầu tư và thương mại tng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phi Trường Đặng, Như Trang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.812 Customer relations

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ, 2013

Mô tả vật lý: 101-106

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 645591

Building a strategic recruitment plan has recently been focused more by companies. In order to make the analysis and forecast to help companies build effective strategic plans on recruitment, the authors use some tools that can work effectively such as BCG model, Markov model, Supply-Demand model. This article studies the application of a model in analyzing and planning recruitment strategies for TNG joint stock company - a big business in the garment industry of Thai Nguyen.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH