Xây dựng một thương hiệu mạnh - giải pháp thành công trong kinh doanh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Điệp Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 507.2 Research; statistical methods

Thông tin xuất bản: Giao thông vận tải, 2012

Mô tả vật lý: 41-43

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 646188

There are many ways to help your business succeed, but the building of a strong brand is the most effective and sustainable solutions. History has produced many world famous brand, with the consumer, the brand associated with the subconscious, habits and their shopping preferences, which helps businesses sell more products. How to get a strong brand is the question that all entrepreneurs have to think about when to enter the market. This article will answer the basic issues related to branding as the brand name product, determine the value of brand equity, the characteristics of a strong brand, etc., it will help for administrators to be more successful in business.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH