Xây dựng thương hiệu của các doanh nghiệp xây dựng công trình giao thông - thực trạng và giải pháp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Bình Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.372 Products of fishing, whaling, hunting, trapping

Thông tin xuất bản: Cầu đường Việt Nam, 2013

Mô tả vật lý: 48-51

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 646238

Brands are intangible assets of a company, is the signal for customers to differentiate their products, goods and services in the market. This paper reviews the current status of the branding of the civil enginerring construction corporation and submit a number of proposed solutions to strengthen and develop the corporate brand of civil enginerring construction corporation.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH