Xây dựng và sử dụng bản đồ khái niệm trong tự học chương "cơ chế di truyền và biến dị" (sinh học 12)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phúc Chính Nguyễn, Thị Hồng Tú Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 530.076 Physics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2012

Mô tả vật lý: 163-166

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 646262

Self-study is an active psychological characteristics of people, self-study activity is self-active, positive, self-occupied with scientific knowledge of the individual actions toward specific goals. self-study is an indispensable activity in the learning process, it positively affects the learning results of students. There are many ways to improve the quality of self- study process, which uses concept maps is oriented applications provide highly effective. The Concept maps are graphical tools for organizing and representing knowledge, they include concepts and the relationships among concepts. In the self-study, the concept map can be used for teachers to organize learning activities for students or be used as a versatile tool for students to actively construction and exploit knowledge. Through the self-study by setting up the concept map, students will understand, remember and apply better knowledge.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH