Nân cao năng lực marketing của siêu thị co.op mart trên địa bàn hà nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Nhung Ngô, Thị Thu Hà Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2015

Mô tả vật lý: 25-30

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654399

Co.op mart brand is being considered as the leader of selling by retail business model, however this success is un-stability. The article which mentions about the study of improving-marketing of Co.op mart plays an important meaning in improving position of Saigon Co,op mart in particular, and Selling retail market in general.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH