Quy trình xây dựng câu hỏi kiểm tra đánh giá theo định hướng phát triển năng lực người học trong dạy học sinh học 11 trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Châu Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.3 Methods of instruction and study

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2015

Mô tả vật lý: 35-39

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654500

 The article mentions the process of developing assessment questions in teaching Biology 11th grade oriented learner capacity development. 5 steps in process consists of selected topics
  Determining the required capacity towards, compare it with the standard capacity of knowledge and skills of the Ministry of Education and Training
  design matrix
  design questions the capacity-oriented theme. Applying this process to design the test questions assessment in teaching in general and teaching in particular students have practical significance in the context of secondary education reform today.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH