Đánh giá sự hài lòng của doanh nghiệp với dịch vụ của các ngân hàng thương mại - tiếp cận mô hình lý thuyết

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thúy Hà Ngô, Thị Kim Huyền Nguyễn, Trường Giang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.12 Commercial banks

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2015

Mô tả vật lý: 135-141

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654515

Enterprises, especially small and medium enterprises, are often the most important customers of almost all banks in many countries including Vietnam. Therefore, satisfaction with the policy of commercial banks concerning small and medium-sized enterprises is one of the most important factors affecting the success of commercial banking activities. However, because of the complication in buying behavior of enterprises, the number of researches on the satisfaction of enterprise is very modest. This article synthesizes previous theories and researches on assess the satisfaction of enterprises to propose a conceptual framework for commercial banks of Vietnam to assess the satisfaction of enterprises with their services in regularly, thereby, commercial banks can use these results in building development policies, marketing policies, and customer service processes.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH