Phân tích một số yếu tố chính ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng nước giải khát không ga khu vực thành phố thái nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Hương Bùi, Thị Hoa Hà

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 149-153

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654599

The article aims to identify and clarify some major factors affecting to the customer's choice of non carbonated soft drink products in Thai Nguyen city area. Data from the study were collected from the survey of 166 customers in Thai Nguyen city area. Data were processed by 20.0 SPSS statistic software, scale testing by Cronbach's Alpha test, exploratory factor analysis (BFA) and Binary Logistic analysis. Research results showed that the factors affecting to the customer's choice of non - carbonated soft drink products in Thai Nguyen city area consist of among them is the factor that has the most influence on the customer's choice of non - carbonated soft drink products in Thai Nguyen city area.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH