Tín dụng bán lẻ, thực trạng và giải pháp nâng cao hiệu quả tại ngân hàng thương mại cổ phần công thương việt nam - chi nhánh lưu xá

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Phương Cao, Việt Anh Mai

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.1 Banks

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 155-160

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654600

Retail Credit is a new service in the world, but in Vietnam has only really developed in recent years. Although there are many risks and requires high management techniques but this is promising service development in Vietnam market. This service is not only profitable for banks but also help improve life for those customers who are individuals and households, thereby promoting the development of the economy. On the basis of the achievements gained in the past and its growth strategy, Bank for Industry and Trade of Vietnam is gradually affirmed its position on the market but still certain limitations.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH