Xây dựng lòng trung thành khách hàng trên cơ sở thực hiện marketing quan hệ

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thu Trang Lý, Văn Huân Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 33-40

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654610

Customers play a very important role in each enterprise about production and business. Especially in ecommerce, customers and enterprises don't directly contact with each other but only through communication networks. Moreover, loyalty of customers is a very important vital determining the survival of businesses. Therefore, all businesses are looking for new ways to build loyalty for businesses to retain and attract new customers. However, the research of finding out and assessing the customer loyalty in e-commerce is limited. Therefore, the author proposes the solutions for building customer loyalty on the basis of implementation of relationship marketing.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH