Marketing địa phương trong phát triển du lịch thái nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hồng Thúy Đào, Thị Phương Nga Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.4 Secondary industries and services

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 75-81

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654617

In the panned economic competition, country marketing is considered a useful tool for the country promotion of your brand and target-market the potential-market. Especially for the tourism sector, country marketing is more important role in the image promotion of the destination. Thai Nguyen is a tourist point located at the "gateway to the North-East", the owner of a system of natural tourism resources and humanities tourism resources as: Nui Coc lake, ATK - Dinh Hoa, space of Tan Cuong Tea Cultural... However, Thai Nguyen tourism has not yet developed with the inherent potential. Therefore, the application of country marketing to promote image of "The mount wind Capital"' is necessary.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH