Giải pháp xây dựng hệ thống quản trị quan hệ khách hàng cho doanh nghiệp vừa và nhỏ tại việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Anh Tú Lê, Văn Huân Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 89-95

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654619

In fact, customer relationship management plays an important role in one, allowing the managers to pro actively print out the plan and the other decisions necessary for the process manufacturing business, investment, promotion, production scale, product distribution, financial supplies,... The paper has proposed solutions to build customer relationship management systems for small and medium enterprises contribute to handle customer security information quickly, timely and effective leadership to help supplied parts tactical strategy and support its decisions in the future.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH