Phân tích một số yếu tố ảnh hưởng hành vi mua sắm trực tuyến của khách hàng khu vực thái nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Năng Thắng Đỗ, Triệu Tuấn Lê, Văn Giáp Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 97-104

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654620

 Research customer behavior ecommerce is very important for business. In E-commerce, there are additional factors affecting online shopping behavior of customers such as factor of devices using procurement
  Payment factors
  Factors affecting the online forums
  Influencing factors from relatives
  Element of personal preference
  other demographic factors. The study and assess the impact of factors affecting that helps marketers to understand the shopping behavior of Ecommerce customers to adjust their strategies and decisions. The authors expect the results of this research will be useful for E-marketers, businesses, researchers, and others in their decisions, and adjusting the decisions.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH