Nâng cao hiệu quả tín dụng bán lẻ - kinh nghiệm của một số ngân hàng thương mại trong nước và bài học kinh nghiệm đối với ngân hàng thương mại cổ phần công thương việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bình Đào, Thị Anh Hoa Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.1 Banks

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 151-156

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654628

With the context of Vietnam's economy and international is facing many difficulties due to the crisis, recession, activity of commercial banks in the country are affected with many unfavorable factors directly impact business results. To be viable and grow in the harsh business environment requires commercial banks to increasingly improve service quality, strengthen the brand, diversification of products, services,... especially to mention that is the field of retail credit activity. This is also the area where most of the development bank modeled after the modem world has been focusing on investment and development direction. For commercial banks Vietnam Joint Stock Commercial retail banking activities provide revenue stability, on the other hand low risk and less affected by economic cycles. The article refers to a number of lessons for Vietinbank to expand markets and improve the competitiveness and contribute to diversify retail credit activity in banks.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH