Ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ adsl của vnpt đến sự thỏa mãn của khách hàng tại trung tâm viễn thông đồng hủy thuộc viễn thông thái nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tuấn Tú Hoàng, Thị Quỳnh Chi Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 384.34095 Computer communication

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 195-200

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654636

This study focused on analyzing the influence of ADSL service quality (reality, responsiveness, assurance, empathy and tangibles) on customer satisfaction at Dong Hy Telecommunication Center, Thai Nguyen Telecommunication Corporation. 380 customers who currently using the service of the Center was selected for this study. The research findings showed that 4 of the 5 factors of service quality (responsiveness, assurance, empathy and tangibles) were found to have a positive influence on customer satisfaction. Based on these findings, this study proposed some recommendations to increase, service quality and customer satisfaction at Dong Hy Telecommunication Center, Thai Nguyen ,Telecommunication Corporation.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH