Thiết kế e-learning dạy học một số kiến thức hạt nhân nguyên tử vật lý 12 nhằm rèn luyện kỹ năng tự học cho học sinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Trinh Mai, Thị Phương Chi Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 530.71 Physics

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2015

Mô tả vật lý: 38-46

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654755

E-learning assisted teaching has many advantages over traditional teaching. Research about E-learning has focused on the advantages of this modern teaching tool. However, in the course of this research, the authors have found that the learning organizing process of E-learning is inadequate, teacher-student interaction is limited, practice is limited and skill development is low. In this paper, the authors present E-learning courses based on student cognition with an organized self-study process and advice on how to develop self-study skills.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH