Dạy học theo tiếp cận liên môn với việc bồi dưỡng năng lực học sinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hương Trà Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 375.1 Curricula

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2015

Mô tả vật lý: 51-60

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654774

Interdisciplinary education is a manner of teaching which requires the use of knowledge of many disciplines. It could be said that interdisciplinary education would facilitate trade and it would facilitate the learning objectives of various disciplines. In order to organize interdisciplinary education, the development of many skills must be carried out, but this is a challenge for teachers. This article analyzes the relationship between those disciplines included in interdisciplinary teaching and the process of learning how to carry out interdisciplinary teaching.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH