Phát triển năng lực giải quyết vấn đề cho học sinh tỉnh điện biên thông qua dạy học dự án phần hidrocacbon hóa học hữu cơ lớp 11 trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương THúy Nguyễn, Thị Sửu Nguyễn, Quốc Trung Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 375.1 Curricula

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2015

Mô tả vật lý: 91-101

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654778

The ability to solve problems is an important core competency that should be developed in all students, but this is especially true for high school students. Project-based learning is thought to be an effective way to developing students' learning capacity. In project-based teaching, teachers are to organize, support and help students to understand and assert themselves through active exploration and understanding of the problem. The results are a display of many different learning styles. This article presents the results of research on the development of problem-solving capacity among students in the mountainous province of Dien Bien through the use of project-based learning in the teaching of hydrocarbons in 11th grade organic chemistry of class.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH