Nâng cao năng lực dạy học của giáo viên tiểu học thông qua hình thức sinh hoạt chuyên môn theo hướng "nghiên cứu bài học"

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Giáng Thiên Hương Dương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.1 Teachers and teaching, and related activities

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2015

Mô tả vật lý: 123-131

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654780

After analyzing the forms of professional teachers meetings (PTM) and concepts and stages of "lesson study", the authors refer to a form of PTM based on "lesson study" which focuses on strengthening primary school teacher capacity. This article also describes the process and the way to organize PTM based on "lesson study" in Vietnamese primary schools to improve the effectiveness of self-learning and self-training activities of primary school teachers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH