Cơ sở lý thuyết và thực trạng về tự đánh giá bản thân ở lứa tuổi thiếu niên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Lan Đặng, Thị Huệ Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.2 School administration; administration of student academic activities

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2015

Mô tả vật lý: 169-177

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654783

Self-assessment is a valuation of oneself which reflects a rather high stage of development of an individual's consciousness. In the context of the rapid changes which are taking place today, the education of teens should include to ability to self-assess. This article presents an overview of the nature, role and significance, and the structural components of psychological and theoretical models of self-assessment among teenagers. The article also presents the status of the field youth self-assessment.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH