Chiến lược kinh doanh của công ty xăng dầu phú khánh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kim Long Lê, Văn Dân Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.4012 Executive management

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 104-109

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 654952

The purpose of the research is to identify the opportunities take, the risk to avoid, the strengths to promote and the weaknesses to overcome in order to work out the business strategy for of Petrolimex Khanh Roa Company until 2020. By using some methods such as statistics, comparison, synthesis, analysis, and consulting from the top business experts in the industry matrices IFE, EFE and SWOT have been built to propose 3 strategies for the company to 2020 such as : 1/ Market development, 2/ Market entry, 3/ Concentric diversification.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH