Đánh giá sự hài lòng của khách hàng về tua du lịch biển đảo của trung tâm dịch vụ du lịch sanest tourist

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Ngọc Nguyễn, Thị Thu Trang Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.4791 Secondary industries and services

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 195-201

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655035

This study aims to assess the level of customer satisfaction about tourist island of Sanest Tourist services center, in addition, the study also derive many solutinons in orders to enhance tourists satisfaction level and furthermore, to develop the services more effectively. The data were collected from 317 respondents and were processed in the statistical software SPSS. The results of the study show that there are eight factors effect positively to the customer satisfaction: reliability, responsiveness, assurance, empathy, tangible, the image of company brand, perceived price and resource travel.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH