Nâng cao chất lượng dịch vụ tại agribank - chi nhánh khánh hòa

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Nguyệt Nguyễn, Văn Ngọc Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.1 Banks

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 160-165

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655061

The purpose of this study was to evaluate the quality service at the Agribank - Khanh Boa branch, on the basis of which proposed a number of measures to improve quality service for bank branches in the future. Qualitative research methods and quantitative were applied. Analysis of 168 sample results collected directly from individual customers and organizations that have used services at the Agribank - Khanh Boa branch, showed that there are three factors that affect customer satisfaction. In diminishing order they are: (i) Empathy-Image, (ii) Reliability and (iii) Responsiveness.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH